Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

1:15

           Παραιτήθηκα, απολύθηκα δεν ξέρω πιο από τα δύο.Για κάποιο λόγο εγύρισεν μου - πάντως όι γιατί είμαι άνεργη-

        'Εφτιαξα βαλίτσες, έκαμα αγροτουρισμό στην Κύπρο, εγύρισα την Ευρώπη τζαι είδα τζαι άλλους τόπους. Έκαμα εναλλακτικές διακοπές 20 μέρες σε ένα τσιατίρι μες τη μέση του πουθενά σε μια χώρα ξένη που αντί να μου γυρίσει άρκεψεν τζαι άρεσκε μου αλλά τζιαμέ που άρχισα να κρυώνω wtf εν ιούλης τζαι ήμουν με τα μακρομάνικα , άλλαξα χώρα και πάλι προορισμός το πουθενά....γνώρισα κόσμο... πολλύ κόσμο.. μοναδικές φάτσες και ξεχωριστές προσωπικότητες τζαι επέρασα αφάνταστα ωραία αλλά ήρτεν ο Σεμπτέβρης τζαι πρέπει να μαζευτώ σπίτι. Δυό μήνες ήταν αρκετοί νομίζω...

        Ήρτα στα πάτρια εδάφη , εφκάλαν με τζαι έξω οι φρεντς για το γουελκαμ τζαι τζιαμέ που έπηνα το ποτούι μου χαλαρά τζαι ωραία............. It's a quarter after one  I'm a little drunk and I need you now
Said I wouldn't call but I've lost all control and I need you now......

        Τι στο καλό? Λαλείς μου? Φέρτα μίλια σου ρα μισιρλού... Whats wrong with you pleon???eleos....

3 σχόλια:

  1. Έν έσιει τίποτε τυχαίον Μισιρλού! Έννεν πάντα κακόν να υποκύπτεις στα ένστικτα τα πρωτόγονα..μπορεί να σου φκει τζιαι σε καλόν, ποττέ εν ξέρεις πως εν να σου τα φέρει η ζωή!

    Καλωσόρισες πίσω! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλώς σας βρήκα... επεθύμησα τα μπλοκικά εν η αλήθκεια... ε είπα θα πάω και ας μου βγει τζαι σε κακό...αλλά από ότι φαίνεται θα ήμουν χαρούμενη αν ήταν απλά κακό... δεν πειράζει όμως... τα χειρότερα έρχονται.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή