Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Δευτέρα...

Κάθε φορά που
-γεμίζει το μυαλό μου με τζίνον....
-που πιάνομαι κορόιδο...
-θα νιώθω τζίντο κάτι....
-που θα πιστεύω ότι εν θα ξανασυμβεί
-που φέρομαι αλαζονικά τζαι υπεροπτικά
-που είμαι σίουρη για αισθήματα ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
-που σκέφτουμαι ότι οι ανθρώποι έχουν αξίες ακόμα
-που με ενδιαφέρει η άποψη του συγκεκριμένου ατόμου
-που πιστεύω ότι εν μπορεί να με χρησιμοποιήσει ξανά
-που πιστεύω ότι εν μπορεί να με χρησιμοποιήσεν τόσο
να το διαβάζω τούντο κομματούι δαμέ τζαι  να μου φέφκουν όλες οι σκέψεις...

Να θυμούμαι απλά τι συνέβηκε την Παρασκευή, τι έκαμα το Σάββατο και πως εξελιχτήκαν τα πράματα την Κυριακή.. μα πιο πολλά από όλα να θυμούμαι ότι σημέρα εν Δευτέρα τζαι  η πτήση μου φέφκει σε λίο ....

Τζαι το σημαντικότερο κάθε φορά που κρούζει μέσα μου  η φωτιά του στόκα να θυμούμαι τζαι τον επόμενο στίχο ... Απλές κουβέντες που να βρεις που να τα λένε όλα έτσι λαλώ τζαι γω ρε μπάμπη...

άτε καλό μας ταξίδι...
τζαι καλή ζωή που λέει τζαι ο Ισοβίτης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου