Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Ό,τι να 'ναι...

Μόλις έκοψα εισιτήριο/εισητήριο για τα πάτρια εδάφη... Τούτη η άρνηση μου για επιστροφή όμως εν τζαι άλλαξεν... Ούτε η κακοκαιρία που επικρατεί.. Έχει 3 μέρες εν εσταμάτησεν να βρέχει τζαι να φυσά. Εν μπορείς να φκεις έξω.. Για ένα περίεργο λόγο όμως αρέσκει μου.. Κάμνω τον περίπατο μου ως τη γέφυρα τζαι στέκουμαι τζαι δέρνουν με οι ανέμοι... Απολαμβάνω το ειλικρινά ύστερα μαζέφκω τα βρεμένα μου τα ολόσουπα/ολοπούρπουλλα τζαι μουλιάζω μες την μπανιέρα μου.. Νερό βραστό/χοχλαστό εν τέλεια/μούσκος.. Κάμνω τον καφέ μου βραστό/μυρωδάτο τζαι κάθουμαι πας το παράθυρο τζαι απολαμβάνω τούντον αέρα που δέρνεται... Εν να τον έχω τζαι αύριο νομίζεις.. Μέσα να βράζει τζαι να χοχλά τζαι έξω να λυσσομανά ο άνεμος, να βρέχει πίττι πίττι... 

Όπως τζαι να έχει έκοψα το μαυρογέριμο το εισιτήριο. Ειρωνεία οι φόροι ήταν πιο πολλοί που τον ναύλο.. Τζαι επίσης πρώτη φορά θα ταξιδέψω με Κυπριακές μετά που πολλά χρόνια... Ούτε θυμάμαι πότε ήταν το τελευταίο μου ταξίδι με τον εθνικό αερομεταφορέα... εννεν έτσι που τον λαλούν? 
Εδυσκολεύτηκα λίο αλλά άτε... ήβρα ένα τίκετ φτηνιάρικο ούχου μάνα μου εκάθετουν Πάφο.. Τέλεια.. Νοικιάζω τζαι εναν αυτοκινητούι τζαι πάω σπίτι μου ήσυχα τζαι ωραία.. όσον εσκέφτουμουν την διαδρομή ειλικρινά ένιωθα λες τζαι ήμουν μες το χάι γουέι τζαι επέρνουν που την Πέτρα του Ρωμιού... Σκέτη απόλαυση, ύστερα εσκέφτηκα ότι έχω τζαι τα πουρτού μου φακ τζαι πρέπει να τα πάρω.. ήντα μανία τζαι τούτη ολάν... Να κρατώ 2 βαλίτσεσ πράματα.. Να βάλω μέσα σε 2 βαλίτσες την ζωή της Αγγλίας άκυρη η Πάφος θέλω εταιρεία που να με αφήνει να πάρω κιλά.. Να με κλέφκαν ειλικρινά εν θα μου  καίγετουν καρφί αλλά να θέλω να πάρω τα ρούχα Κύπρο ημίσhι μου.. Εν μπορώ να το καταλάβω.. όπως τζαι να έχει το πρώτο Σαββατοκυρίακο στην Κύπρο θα πιάσω το αυτοκινητούι μου τζαι θα πάω να πιω καφέ στο Λιμανάκι της Πάφου.. Λέμε τώρα...
 
Παραδίδω τζαι την μαστερική.. Καμία σχέση με τζείνο που ξεκίνησα.. Για αλλού εξεκίνησα αλλού εκατέληξα... Ικανοποιημένη εν είμαι καθόλου εμπορούσα να γράψω πολλά πιο καλά αλλά άτε.. Τωρά που εν να έρτω στην Κύπρο εν να ξεκινήσω την ίδια έρευνα τζαι στα δικά μας τα συστήματα εν να έχει πολλήν άξιον.. Ο κάθε πονεμένος να σου λαλεί την ιστορία του τζαι άτε εσύ να έβρεις άκρη.. όπως τζαι να έχει..

Σκέφτουμαι τζαι τη ζωή στην Κύπρο.. Πέντε πελλοί μες ένα σπίτι πως θα αντέξουμεν ο ένας τον άλλον λαλείς μου? έχει να βρεθούμεν ούλλοι μας που τον τζαιρό που πρωτοέφυα .. Ππππιιι... 2 άνεργοι επιστήμονες μαθημένοι να ζουν διαφορετικά, αυτόνομα, να μεν διούν λοαρκασμό, ένας μαθητής στην εφηβεία, ο ντατ με τες δουλειές του τζαι η μαμ με τες ιδιοτροπίες της.. Πππιιι τζαι μόνο που το σκέφτουμαι πιάνει με πανικός.. Επονοτζεφάλιασα ήδη... Δαμέ στο oooovooo εμιλούσαμεν τζαι εν τα βρίσκαμεν όι να μεινίσκουμεν στο ίδιο σπίτι.. Αννεν κακό τζαι ξόριστο έτσι εν να πάθουμεν στο τέλος... Ανάσες τζαι εν να περάσει που εν να πάει...

4 σχόλια:

  1. Ατε καλό ταξίδι καλό ρε τζαι ο,τι καλύτερο θα σου ευχηθώ για την επιστροφή στα πάτρια εδάφη.....Αν σε παρηγορεί, σκέφτου ποσα θα πακετάρω εγω....11 χρόνια ζωής δαπάνω δα..... Καλο γυρισμό μας ευχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμπελοπούλια μεν φέρεις μαζί σου, έshει δακάτω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως να ορισεις Μισιρλου!

    Μεν σε απασχολει το 5 πελλοι μες ενα σπιτι. Εσχει τζαι τα καλα του ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή