Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Εβδομάδα Επαγγελματικού προσανατολισμού...

Στα πλαίσια του επαναπροσδιορίζομαι αποφάσισα να έχω μια εβδομάδα επαγγελματικού προσανατολισμού. Τζείνο που μας στέλλουν στα σχολεία μια εβδομάδα στον επαγγελματικό χώρο που εσύ επιλέγεις ότι και καλά θες να σπουδάσεις. Ε αυτή την βδομάδα πάω δικαστήριο. 

Επαρχιακό Δικαστήριο Λάρνακος. Χριστέ μου βοήθα με. 

Πλήρης και παντελής απογοήτευση. Απογοητεύτηκα τα μαλα. 

Πόσος ξεπεσμός... πόση ασέβεια.. πόση απάθεια.. πόσο πόσο πόσο να μεν τους νοιάζει για το δίκαιο τζαι για το νόμο, για τον πελάτη τους, για τη διαδικασία, για για για.... 

Αηδίασα... Απογοητεύτηκα.. εν ξέρω... 

Τούτο είναι; Δαμέ εκαταλήξαμεν; Στο δικό μου το μυαλό ή καλύτερα στη δική μου την σκέψη τα δικαστήρια και οι άνθρωποι του δεν ξέρω και εγώ ποιου  δεν φορούν φανέλες που φαίνεται ο αφαλός τους, φορούν ρούχα καθαρά σιδερωμένα, ντύνονται καθώς αρμόζει, μπορεί να είμαι λίο παλιομοδίτισσα που τες θέλω με ένα σοβαρό ταγιεράκι τζαι όι με κολάν, τζαι πουκάμισο άσπρο τζαι όι φανέλα. Τζαι φούστα που εν φαίνεται ο κώλος τους με το συμπάθκιο εν σε αίθουσα δικαστηρίου που είσαι όι στου Καρρά τζαι στου Νότη;  ούτε έχουν έτσι συμπεριφορά τζαι ξέρουν τι τους γίνεται . Οχι όμως τζαι να σε νοιάζει πιο πολλά το χρώμα του κραγιόν σου ή η αν εχάλασε η μπλούκλα πιο πολλά τζαι που το αν έπρεπε να είναι ex parte ή αίτηση.  Ρωτά σε κάτι  η/ο δικαστής τζαι ξέρεις να απαντήσεις επί της ουσίας,  τζαι ο δικαστής κάμνει ερωτήσεις βάσιμες τις οποίες η απάντηση δεν αναγράφεται στην πρώτη σελίδα της αίτησης που γράφει μπροστά της. Έχει μια άλφα ηλικία ώστε να έχει εμπειρία στην πλάτη του, να ξέρει που παν τα 4 του τζαι να εδουλέφτηκεν καλά να έχει τριβή με το αντικείμενο, να έμπηκε σε αίθουσα δικαστηρίου μετά τις 10μιση first chair. 

Επήεν πιον... Επήαν τζείνοι οι ανθρώποι που το είχαν τζαι εμπνέεαν σε.. Εμιλούσαν τζαι εσυζητούσαν με επιχειρήματα τζαι αναδεικνύαν θέματα για προβληματισμό. Τίποτε... Πιο ξενέρα φάση έβερ... Ενόμισα ότι ήταν να πάω τζαι να εμπνευστώ να ξυπνήσει μέσα μου τζείνο το κάτι. Μαλακίες το πιο σίγουρο είναι να ξυπνήσε μέσα μου το η κουτσή Μαρία εκατάφερεν τα εσύ γιατί οχι... 

Απογοήτευση πλήρης... 

Τουλάχιστον όμως έχει καλό φυσικό χυμό πορτοκάλι τζαι τοστάκι. 

Οψόμεθα.. Λίγο να κατακτήσουμε τους φόβους μας με τα αγοραφοβικά μας τζαι είμαστεν πόμπα. 

Εν να δείξει.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου