Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Τα ανεργιακά μου ... #3.. έχεις μειλ, φαξ, τζαι πολλά πιθανόν να αφισοκόλλησα έξω που το γραφείο σου!!!


Αξιότιμε κύριε Χ,

Είμαι η Μισιρλού που τα κοτζινοχώρκα. Επήα τζαι έμαθα μιαν τέγνη στας ξενιτιάς (δαμέ κοντά μεν νομίζεις) ύστερα αποφάσισα τζαι επήα τζαι λίο πιο μακριά να την μαθώ καλύτερα τζαι να μάθω τζαι καλλύτερα τα εγγλέζικα τζαι τωρά ήρτα πίσω.

Είμαι πολλά καλόκροστο πλάσμα, εκπαιδέφκουμαι καλύτερα τζαι που σσίλον έχω ότι χαρκιά ζητήσετε εκτός που ρωσσικά (νταμμμμιιιττττ μάδερ ράσσια). Θέλω να σας ενημερώσω ότι επέστρεψα πλέον στα πάτρια εδάφη τζαι θέλω δουλειά που την πέτρα.

Τα στοιχεία επικοινωνίας καθώς και τα απαραίτητα αποδεικτικά πτυχία , μαστερ, διπλώματα εν να τα έβρετε καρφιτσωμένα σε τούντο μειλ. Αναμένω με αγωνία το τηλεφώνημά σας. (κραπ ακούετε μου πολλά ροζ γραμμή τούτηη η ατάκα !!)


Εφκαριστώ σας πάρα πολλά,

Η μισιρλού.

Υ.Γ. : Ξέρω το εν Δευτέρα πρωί μετά τις εκλογές έμπηκες στο γραφείο με ένα σωρό έγνοιες πνίεσαι στη δουλειά καταλάβω το. Ξέρω επίσης ότι δεν έχεις αγγελία που να ζητάς προσωπικό , ξέρω ότι δεν θέλεις καν προσωπικό αλλά πάρε 5 λεπτά που το χρόνο σου τζαι σκέφτου ότι τζαι εσύ που ξεκίνας έθελες δουλειά τζαι κάποιος σε βοήθησε για να γίνεις τούτο που είσαι σήμερα.  Τζαι συγγνώμη που έστειλα τζαι cv, πτυχία , μάστερ τζαι διπλώματα σε όλα τα μειλ της εταιρείας σου τζαι στο φαξ αλλά ήθελα να είμαι σίουρη ότι θα τα λάβεις.  

Επίσης απολογούμαι και στους 35 πιθανούς εργοδότες της ελεύθερης περιοχής Αμμοχώστου που  έχω στείλει το βιογραφικό μου αλλά έθελα να είμαι καλυμμένη.  Επίσης απολογούμαι τζαι στους υπολοίπους της επαρχίας Λάρνακος που θα το στείλω αν δεν καρποφορήσουν οι προσπάθειες στην Ελευθερη περιοχή Αμμοχώστου.

Αυτά...

Αν τύχει τζαι εσύ που με θκιαβάζεις τούντην στιμή είσαι ένας από τους 35 τυχερούς που κρατούν στα χέρια τους την μοναδική ευκαιρία εργοδότησής μου να ξέρεις εν θα σε απαγοητεύσω... ( :

12 σχόλια:

  1. Ούφου...καλή σου τύχη! Νιώθω σε, όι που τη δική μου εμπειρία άμεσα, αλλά που τον αδερφό μου, τα ξαδέρφια μου, φίλους και φίλες.
    Μεγάλη η αγωνία των ανέργων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. good luck with the search! κάμε υπομονή..ντάξει είναι δύσκολα τα πράγματα τώρα αλλά good things come to those who wait!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορη στειλε σε ολες τις επαρχίες!! Μια "απηθκιά" τοπος εν η Κυπρος!!! Καλες επιτυχιες!!! :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες επαρχίες εντός της εβδομάδος.. είπα να ξεκινήσω που τα κοντινά πρώτα...

      Διαγραφή
  4. Καλη μας τυχη Μισιρλου!
    Ευχαριστω για το ιμεϊλ σου :)

    Εν να δουλεψω τζαι την αλλη Κυριακη στες εκλογες τζι εδουλεψα τζαι 3 εφτομαδες μες τον Γενναρη για 240 ευρω :(
    Στην χαση τζαι στην φεξη δηλαδη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ρε γρουτς.. καλή μας τύχη εν λες τίποτα...
      ε ρίξε τους καμιά ματιά τζαι πέρκει τζαι φανείς τυχερή...

      Διαγραφή
  5. Σου εύχομαι τζαι που τα 20 μου νύσια μιαν καλήν ... εργοδότηση. Συνέχισε να στέλλεις ποτζεί ποδά αιτήσεις. Κάτι εννα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τζαι που τα 20 σου!!!! οοοο ήντα τέλεια!!!! φέκιο επί 20 καλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία σου εύχομαι. Και μακάρι σύντομα να βρεις μια δουλειά που αγαπάς και σε γεμίζει *lots of fairy dust* xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή