Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Εργατική Πρωτομαγιά!!!

Να μου ζήσεις εργατική πρωτομαγιά ειλικρινά.. Ποια 8ωρα τζαι μαλακίες? Ποια δικαιώματα των εργαζομένων? Σιώπα... Κρύψε να περάσουμε.. Σhύψε τζαι εν να χάσεις την δουλειά σου.. 
Να μου ζήσεις εργατική πρωτομαγιά.. Για το φαί του μεσημεριού που σου παρέχει το ξενοδοχείο τζαι αρρωστάς.. Για την ιατρική περίθαλψη.. Για τα παφ παφ το τσιγάρο το έκανες.. Να κλάσεις ρε κουμπάρε τζαι να μεν έχεις ώρα.. Για το κάτουρο σου που επήεν τζαι χάθηκε.. Για τις σκέψεις σου που ανάθεμαν τες.. Στη Σουηδία λέει έχουν 15 λεπτά διάλειμμα κάθε πόσες ώρες εργασίας απλά για να περισυλλέξουν τις σκέψεις τους... Μα ούτε τζείνες υπάρχουν επήαν τζαι χαθήκαν ... Μόλις μπω του ξενοδοχειου παν τζαι χάνουνται... Να μου ζήσεις εργατική Πρωτομαγιά για τα κεκτημένα δικαιώματα των εργαζομένων .. Με τις συλλογικές σου συμβάσεις τζαι τες μαλακιές σου.. Για τον κατώτατο μισθό σου.. Για τες κοινωνικές σου ασφαλίσεις.. Για τα προνόμια που τόσα χρόνια άκουες αλλά ποτέ δεν είδες... Για τις ούτε ξέρω πόσες είναι οι μέρες εργασίας... Για τις υπερωρίες ούτε λόγος.. 

Να μου ζήσεις εργατική Πρωτομαγιά ειλικρινά...
Γιατί ένα πτυχίο, ένα δίπλωμα, ένα μάστερ, μια άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος τζαι ένα δεύτερο μάστερ είναι απαραίτητα για να κρατάς δίσκο πλέον τζαι να σερβίρεις με χαμόγελο... 

Με πολλή αγάπη 
το δουλικό του 21ου αιώνα 
Μισιρλού 
 x o x 

p.s. Από όλες τις εργατικές πρωτομαγιές μου ήσουν μακράν η καλύτερη...  Ξεχασμένη από όλους... Ούτε ένα καλό μήνα εν θυμηθήκαμεν να πούμεν... Τόσο χαλαρά ήταν στη δουλειά...
Ενώ την χρονιά που ήμουν με τους δημόσιους υπαλλήλους εγιόρτασα την όπως έπρεπε.. Ψάχνοντας ξενοδοχείο ένα μήνα πριν... Τις υπόλοιπες χρονιές ήμουν παράνομος εργάτης ...ε σόρρυ τζιολας τζιαμέ τζαι αν σε εγιόρταζα :)

2 σχόλια:

  1. ...αιωνια της η μνημη...καλα ναμαστε να την θυμομαστε...ατε ρε και του χρονου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζαι του χρόνου εννα της κάμουμε το ετήσιο της μνημόσυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή